Ласкаво запрошуємо на сайт
Методичного кабінету
Новокаховської міської ради

74900,
Херсонська обл.,
м. Нова Каховка,
вул. Історична 5
факс: (05549) 4-22-04
e-mail: nkmetka@gmail.com

ОЛІМПІАДА З ХІМІЇ

Матеріали ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії

 
:nesina  |   |  202
олімпіада з хімії

Вітаємо переможців ІІ (міського) етапу Всеукраїнської олімпіади з хімії !

 
:nesina  |   |  298
ММО вчителів біології, хімії

29 серпня 2016 року на базі ЗОШ № 1 відбулося серпневе засідання вчителів біології та хімії. Матеріали пропонуємо вашій увазі.

 
:nesina  |   |  324
Демонструвальний експеримент на уроках хімії
Лише у січні — профільний вебінар!
Поспішайте дізнатися, як просто розказати про складне!
Тема вебінару. Демонструвальний експеримент на уроках хімії

 
:Svetik  |   |  397
У таблицю Менделєєва офіційно додано чотири нові елементи
У таблицю Менделєєва офіційно додано чотири нові елементи
У таблицю хімічних елементів Менделєєва офіційно додано чотири нових хімічних елементи з атомними номерами 113, 115, 117 і 118, що завершило її сьомий період.
 
:Svetik  |   |  353
Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення хімії у 2010/2011 навчальному році

Хімія


   Одним із шляхів поліпшення якості національної освіти, забезпечення диференціації навчання є упровадження в старшій школі профільного навчання.
Профільність є ефективним засобом диференціації навчання у старшій школі, вона має на меті забезпечити більш глибоку підготовку старшокласників у тій галузі знань і діяльності, до яких у них сформувались стійкі інтереси і здібності.
   Зміст навчання хімії  у профільній школі, який ґрунтується на принципах наступності й неперервності між основною і старшою ланками освіти,  за задумом, має забезпечити поступ учня за його власною освітньою траєкторією, орієнтованою на майбутню професію.
   Відповідно до Концепції профільного навчання  профільне навчання у старшій школі здійснюється за такими  напрямами диференціації: природничо-математичний, суспільно-гуманітарний, філологічний, художньо-естетичний, технологічний, спортивний. Напрями диференціації конкретизуються в окремі профілі навчання, наприклад: хіміко-технологічний, математичний, екологічний профілі навчання.

 

   Кожен з профілів передбачає вивчення предметів на одному із трьох рівнів змісту освіти:
•рівні стандарту
•академічному рівні
•профільному рівні

 
:whitewolf  |   |  1553

Интересное

Купить товары раздела детское постельное белье.

Меню




Друзі

Архів

Ми Вконтакті! Приєднуйтесь!

Ми у facebook! Приєднуйтесь!

Ми у facebook! Приєднуйтесь!

Захист прав дитини

*****

*****
Счетчик PR-CY.Rank Яндекс.Метрика