Ласкаво запрошуємо на сайт
Методичного кабінету
Новокаховської міської ради

74900,
Херсонська обл.,
м. Нова Каховка,
вул. Історична 5
факс: (05549) 4-22-04
e-mail: nkmetka@gmail.com
Головна » Новини, інформація » Про процедуру переведення учнів початкової школи до наступного класу

Про процедуру переведення учнів    початкової школи до наступного класу

Про процедуру переведення учнів  

початкової школи до наступного класу

 

У зв’язку з численними зверненнями педагогічних працівників стосовно  Порядку переведення учнів  загальноосвітнього навчального закладу до наступного надаємо роз’яснення.

Свідоцтво досягнень учнів 1 класу, у якому зазначається характеристика особистих досягнень, активність дитини, самостійна робота на уроці, співпраця з іншими учнями тощо є одночасно і характеристикою умінь та навичок учнів, тому не потрібно писати характеристику в особовій справі.

Учням 4 класу видається табель. Характеристику не пишемо.

           Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 19.08.2016 №1009 за рішенням педагогічної ради навчального закладу може надаватися словесна (вербальна) характеристика знань, умінь і навичок учнів 2 класу (протягом  усього навчального року). У такому разі при переведенні до наступного класу або вибутті із загальноосвітнього навчального закладу на учнів  складається характеристика їхніх умінь і навичок, що зберігається в особовій справі учнів .

         Для практичного використання надаємо зразки характеристики умінь і навичок учнів  2 класів 

 

 

 

                                                            

Характеристика

умінь і навичок

 уч________ 1 ___ класу

 

 

(назва закладу)

                                                                                                                                                ,                                   р.н.

                                                    (прізвище, ім’я, по батькові, рік народження)

 

зарахован ___ до 1 класу (наказ № _____від _______  ).

         Дошкільну освіту отрима____ у дошкільному навчальному закладі,  у короткотривалій групі, вдома (потрібне підкреслити).

         За час навчання в першому класі на ____________________ рівні сформоване вміння читати (спосіб, правильність, виразність) і розуміти зміст прочитаного.

         Орфографічні і пунктуаційні вміння та графічні навички письма, культура оформлення письмових робіт на _________________________ рівні.

         Знає нумерацію чисел у межах 20 та 100, має обчислювальні навички табличного додавання і віднімання чисел в межах 10, вміння порівнювати числа, розв’язувати задачі певних типів, розрізняти та називати геометричні фігури, вимірювати довжини відрізків та будувати відрізки заданої довжини на  _______________________ рівні.

        

 

Класний керівник _____________________            ____________________

                                                                 (підпис)                                                             (прізвище, ініціали)

 

 

Директор школи    _____________________            ____________________

                                                                 (підпис)                                                             (прізвище, ініціали)

                                                         __________________

(дата)

Додаток 2

 

 

 

 

                                                            

Характеристика

умінь і навичок

 уч________ 2 ___ класу

 

 

(назва закладу)

                                                                                                                                                                               

                                                                      (прізвище, ім’я, по батькові)

                   За час навчання в другому класі на ____________________ рівні сформовані: навичка читання вголос (спосіб, правильність, виразність, темп, розуміння прочитаного); досвід мовленнєвої діяльності (аудіативні уміння); досвід мовленнєвої діяльності (уміння усно переказувати зміст прочитаного твору); досвід читацької діяльності учнів (уміння працювати з літературним твором).

         Знання про мову і мовлення, мовні уміння і навички; орфографічні і пунктуаційні вміння та графічні навички письма, культура оформлення письмових робіт; досвід мовленнєвої діяльності (усний або письмовий діалог) на _________________________ рівні.

         Має обчислювальні навички додавання і віднімання чисел з переходом через розряд у межах 100; вміння порівнювати іменовані числа, розв’язувати рівняння (буквені вирази), розв’язувати задачі певних типів, розрізняти та називати геометричні фігури, вимірювати довжини сторін прямокутника та будувати його на  _______________________ рівні.

        

Класний керівник _____________________            ____________________

                                                                 (підпис)                                                             (прізвище, ініціали)

 

Директор школи    _____________________            ____________________

                                                                 (підпис)                                                             (прізвище, ініціали)

 

                                                         __________________

Про процедуру переведення учнів    початкової школи до наступного класу


 |  :nesina  |   |  187

Интересное

Меню




Друзі

Архів

Май 2019 (23)
Апрель 2019 (22)
Март 2019 (28)
Февраль 2019 (28)
Январь 2019 (10)
Декабрь 2018 (24)

Ми у facebook! Приєднуйтесь!

Ми у facebook! Приєднуйтесь!

Захист прав дитини

*****

*****
Счетчик PR-CY.Rank Яндекс.Метрика