Проведення педради в ДНЗ я/с № 8 Новокаховської міської ради на тему
«Мистецтво виховання дошкільнят за В. Сухомлинським
на засадах гуманної педагогіки»
Однією із найважливіших вимог В.О. Сухомлинського до педагогів є потреба пізнати дитину, цей «ніжний паросток, який стане могутнім деревом», цей «цілий світ, неповторний і своєрідний».
28 листопада 2017 року в ДНЗ яслах-садку №8 «Черемушки» Новокаховської міської ради (завідувач Тихонова З.М.) було проведено педраду на тему «Мистецтво виховання дошкільнят за В. Сухомлинським на засадах гуманної педагогіки» в рамках дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня з проблеми «Психолого-педагогічне забезпечення особистісно орієнтованої освіти на засадах гуманної педагогіки в дошкільному навчальному закладі» та обласної науково-методичної проблеми.
Дана педрада розроблена та проведена вихователем-методистом Столяр Н.П. у формі методичної панорами з блочно-інформаційними розділами. Цікаво та змістовно проведено інформаційний блок, в якому було розкрито питання «Педагогічна і батьківська мудрість виховання – духовне надбання дітей».
Найактивніше проявили себе педагоги під час інтерактивного блоку з цікавими вправами, які дали змогу вихователям на прикладі педагогічних ситуацій проаналізувати типові помилки педагогів, правильно оцінювати вчинки інших людей та власні. Вихователі підгрупами творчо склали «Поради батькам» і «Поради вихователям» та порівняли їх за гуманістичними ідеями В. Сухомлинського. Педагоги відзначили важливість питання проблемного блоку, де завідувач Тихонова З.М. розкрила тему «Проблеми сімейного виховання» з активною дискусією присутніх. Заслуговує на увагу правознавчий блок, завдяки якому розкриті питання «Права та обов'язки дітей і батьків у сім'ї» та визначені види авторитету в родині практичним психологом Нікуліною Т.В.
Наприкінці педагогічної ради відбувся блок ідей та підсумків, який допоміг вирішити наступні кроки в цьому напрямку. Всі присутні педагоги були ознайомлені з виставкою робіт за спадщиною В.О. Сухомлинського «Творимо з мамою, творимо з татом, творимо в нашім дитячім садку».
Проведена педрада сприяла розумінню сутності і змісту головних ідей гуманістичної педагогіки В. О. Сухомлинського. Серед різноманіття педагогічної проблематики педагога чи не найголовнішим є «творення людини», проектування щасливої долі.
Вихователь-методист Столяр Н.П.

