Ласкаво запрошуємо на сайт
Методичного кабінету
Новокаховської міської ради

74900,
Херсонська обл.,
м. Нова Каховка,
вул. Історична 5
факс: (05549) 4-22-04
e-mail: nkmetka@gmail.com
Головна » Новини, інформація » Адаптація першокласників до нових умов шкільного життя в ЗОШ №10

Адаптація першокласників до нових умов шкільного життя в ЗОШ №10

Адаптація першокласників до нових умов шкільного життя

Вчитель повинен знати, що відбувається в душі

кожної дитини, з чим вона прийшла до школи, -

щоб не допустити жодного болючого дотику

до вразливого дитячого серця.

В.Сухомлинський

 

    10 листопада у  ЗОШ І-ІІІ ст.№10 (директор Коткіна Т.В.) пройшов психолого - педагогічний консиліум по наступності між початковою школою і дитсадками «Червоненька квіточка» і «Черемушки» з метою  виявлення основних проблем, які з’явилися у першокласників в адаптаційний період, і визначення напрямів подальшої роботи з учнями перших класів.

   Шевченко Л.М. звернула  увагу на  актуальність проблеми адаптації учнів щодо навчання в  школі. Наголошено, що початок навчання у школі – один з найбільш складних і відповідальних моментів у житті дітей як у соціальному плані, так і у фізіологічному. Це не тільки нові умови життя і діяльності маленької людини – це нові контакти, нові відносини, нові обов’язки. В даний період дитина вступає в нові соціальні ролі, зв’язані з шкільною діяльністю. Змінюється все життя дитини : все підпорядковується навчанню, школі, шкільним справам і турботам.

          Л.В.Бага розповіла про рівні адаптації. Це досить тривалий процес, пов'язаний зі значним напруженням усіх систем організму. Пошук дитиною свого місця в класі, можливість виявити свої інтереси, здібності є особливостями соціальної адаптації. Практичний психолог  звернула увагу присутніх, що є  і такі діти,  у яких  не закінчився період дошкілля і вся поведінка спрямована на гру. Такі діти найбільше потребують, щоб уроки проводились у формі гри, змагань, мандрівок, на яких мотивація навчання прищеплюється непомітно.

     Учителі Собецька С.А, Циганкова Л.В., Мішакова Ю.Д., Малогрош О.Б. детально розповіли про перші кроки щодо порозуміння,  адаптацію до нових умов та вимог нового середовища та педагогічний супровід молодшого школяра. Гості школи з задоволенням слухали про своїх вихованців.

Горицька С.В. звернула увагу на адаптацію дітей пільгових категорій і акцентувала увагу на співпраці в цьому напрямку з дитячими садочками.

Психолог Нікуліна Т.В. провела порівняльний аналіз готовності вихованців до школи і адаптація до нових умов шкільного життя. В основному,  показники залишилися сталими.

Одним з головних питань  є формування мовленнєвої компетентності

 Павленко Л.Г.,  вихователь ясел-садка №8,  висвітлила питання «Шляхи підвищення мовленнєвої компетентності». Методисти садків  Н.П. Столяр і А.А.Надвернюк  розповіли про роботу у цьому напрямку.

Члени консиліуму подякували один одному за взаєморозуміння і співпрацю.

 

 

         Заступник директора з НВР початкової школи Шевченко Л.М.

 

Адаптація першокласників до нових умов шкільного життя в ЗОШ №10
Адаптація першокласників до нових умов шкільного життя в ЗОШ №10
Адаптація першокласників до нових умов шкільного життя в ЗОШ №10
Адаптація першокласників до нових умов шкільного життя в ЗОШ №10
Адаптація першокласників до нових умов шкільного життя в ЗОШ №10
Адаптація першокласників до нових умов шкільного життя в ЗОШ №10
Адаптація першокласників до нових умов шкільного життя в ЗОШ №10
Адаптація першокласників до нових умов шкільного життя в ЗОШ №10
Адаптація першокласників до нових умов шкільного життя в ЗОШ №10


 |  :Svetik  |   |  432

Интересное

Меню




Друзі

Архів

Май 2019 (23)
Апрель 2019 (22)
Март 2019 (28)
Февраль 2019 (28)
Январь 2019 (10)
Декабрь 2018 (24)

Ми у facebook! Приєднуйтесь!

Ми у facebook! Приєднуйтесь!

Захист прав дитини

*****

*****
Счетчик PR-CY.Rank Яндекс.Метрика