Ласкаво запрошуємо на сайт
Методичного кабінету
Новокаховської міської ради

74900,
Херсонська обл.,
м. Нова Каховка,
вул. Історична 5
факс: (05549) 4-22-04
e-mail: nkmetka@gmail.com
Головна » Новини, інформація » Педагогічна рада в ЗОШ І-ІІІ ступенів №10

Педагогічна рада в ЗОШ І-ІІІ ступенів №10

Педагогічна рада в ЗОШ І-ІІІ ступенів №10 Новокаховської міської ради

«Формування ефективного соціалізуючого освітнього простору школи»

 

   Сьогодні школа в Україні перетворюється на соціально-педагогічний комплекс, діяльність якого базується на інтересах та потребах дитини. Цінністю такої інноваційної освітньої моделі є усвідомлення кожним учасником навчально-виховного процесу (батьками, учнями, вчителями) пріоритетних принципів освіти: інтенсифікації, гуманітаризації, індивідуалізації, диференціації, відродження національних традицій, гуманізації, демократизації. 

   2015-2017 р.р. – формувальний етап  реалізації ІІІ етапу науково-методичної проблеми школи «Створення сучасного освітнього простору школи гуманітарно-естетичного напрямку, спрямованого на забезпечення соціалізації учнівської молоді в нових соціально- педагогічних умовах», який передбачає оновлення змісту освітньої діяльності школи, форм і методів взаємодії з іншими соціальними інститутами на основі розробленої структури (моделі) соціалізуючого освітнього простору. На цьому етапі для всіх суб'єктів є важливим продовжити початі нововведення, забезпечуючи системний підхід до реалізації мети науково-методичної проблеми. Об'єктами змін в освітньому соціалізуючому просторі школи є:

зміст освіти (варіативна частина, збагачена громадянознавчими та соціалізуючими курсами, факультативами);

форми організації навчально-виховного процесу (дистанційні, інклюзивна освіта, самоосвіта);

управлінська діяльність (корпоративна культура, аксіологічний, синергетичний, акмеологічний підходи, лідерство в освіті, самоврядування);

зміст виховання (громадянська освіта й виховання, ціннісні ставлення, профорієнтація);

співпраця з соціумом (родинно-шкільне виховання, взаємодія з соціальними інститутами,

органами виконавчої влади, місцевого самоврядування, виробнича сфера, ринок праці);

співпраця з науковими, науково-методичними установами (додаткова професійна освіта, набуття спеціальних компетентностей, експериментальна робота, висвітлення й передача перспективного педагогічного досвіду).         

   Доведено, що на ефективність формування готовності підлітка взаємодіяти з соціумом впливають такі чинники освітнього простору: інтеграція виховного та навчального процесів, психолого-педагогічна служба, учнівське самоврядування,  взаємодія сім’ї, школи, місцевої громади; засоби - рідна мова, культура, позитивний приклад батьків, родинні цінності, традиції, ідеали, спільна праця, державницько-громадський характер управління школою. 

   Ділова гра дала можливість провести поточне оцінювання умов реалізації сегментів моделі - навчально-пізнавального,інформаційно-технологічого, соціокультурного, лідерства,  реалізації соціальних ролей, соціальної практики та професійного вибору, культуро творчого, здоров’язберігаючого, що дозволить вчасно здійснити якісну корекцію та з'ясувати об'єкти, які варто розвивати особливо. Таким чином, вкладення ресурсів (фінансових, кадрових, технологічних) набуде цільової спрямованості, а значить впливатиме на успіх справи. Визначено й слабкі сторони науково-дослідницької роботи, які не мають певного впливу на розв'язання проблеми та вчасно відмовилися від них або замінили на більш ефективні.  Так, у змісті навчально-методичної роботи з педагогами  знайдуть своє відображення такі теми, як: мовленнєва соціалізація дітей молодшого шкільного віку; когнітивна культура учнів загалом і розвиток критичного мислення учнів підліткового та старшого шкільного віку, зокрема; ефективність відтворення соціокультурної та комунікативної змістових ліній на уроках різних освітніх галузей; економічна (фінансова) соціалізація молоді; цілісність процесів саморозвитку та соціалізації дитини; ціннісні орієнтири молоді та їх співвіднесення з реаліями життя; медіа-культура молоді, мистецтво життєтворчості особистості; культура мережевого спілкування молоді.                              

                                                           Заступник директора з НВР школи Нелепенко Т.П.

 

Педагогічна рада в ЗОШ І-ІІІ ступенів №10
Педагогічна рада в ЗОШ І-ІІІ ступенів №10
Педагогічна рада в ЗОШ І-ІІІ ступенів №10
Педагогічна рада в ЗОШ І-ІІІ ступенів №10
Педагогічна рада в ЗОШ І-ІІІ ступенів №10
Педагогічна рада в ЗОШ І-ІІІ ступенів №10
Педагогічна рада в ЗОШ І-ІІІ ступенів №10
Педагогічна рада в ЗОШ І-ІІІ ступенів №10
Педагогічна рада в ЗОШ І-ІІІ ступенів №10
Педагогічна рада в ЗОШ І-ІІІ ступенів №10
Педагогічна рада в ЗОШ І-ІІІ ступенів №10
Педагогічна рада в ЗОШ І-ІІІ ступенів №10
Педагогічна рада в ЗОШ І-ІІІ ступенів №10
Педагогічна рада в ЗОШ І-ІІІ ступенів №10
Педагогічна рада в ЗОШ І-ІІІ ступенів №10

 


 |  :Svetik  |   |  382

Интересное

Меню




Друзі

Архів

Октябрь 2018 (11)
Сентябрь 2018 (12)
Август 2018 (14)
Июнь 2018 (24)
Май 2018 (31)
Апрель 2018 (25)

Ми у facebook! Приєднуйтесь!

Ми у facebook! Приєднуйтесь!

Захист прав дитини

*****

*****
Счетчик PR-CY.Rank Яндекс.Метрика