Ласкаво запрошуємо на сайт
Методичного кабінету
Новокаховської міської ради

74900,
Херсонська обл.,
м. Нова Каховка,
вул. Історична 5
факс: (05549) 4-22-04
e-mail: nkmetka@gmail.com
Головна » Дошкільна освіта » Вплив комп’ютерних ігор на формування елементів логічного мислення у дітей старшого дошкільного віку

Вплив комп’ютерних ігор на формування елементів  логічного мислення у дітей старшого дошкільного віку

Вплив комп’ютерних ігор на формування елементів

логічного мислення у дітей старшого дошкільного віку

Інформація до відома батьків та педагогів


Методичні джерела:

   Іванова Світлана Миколаївна, молодший науковий співробітник Інституту інформаційних  технологій і засобів навчання Академії педагогічних наук України

Вплив комп’ютерних ігор на формування елементів логічного мислення у дітей старшого дошкільного віку

Ключові слова: комп’ютерні ігри, елементи логічного мислення, мультимедійні навчальні комплекси.

   Створення і використання в освітньому процесі навчальних комп’ютерних програм, які спрямовані на гармонійний розвиток особистості – одна із актуальних проблем сьогодення, якою зацікавлені вітчизняні та зарубіжні педагоги. Універсальність комп'ютерних засобів визначає тим, що вони можуть бути застосовані не тільки як практичний посібник на уроках інформатики, а й як засіб розширення можливостей освітньо-виховного процесу всіх навчальних закладів від дитячого садка до середньої школи і вузу.
   Враховуючи сучасні процеси інформатизації суспільства і пов’язані з ним тенденції в освіті, педагоги зацікавлені проблемою розробки якісних навчальних комп’ютерних програм, що мають забезпечувати необхідні принципи та підходи для того, щоб дати можливість педагогам і батькам з оптимальним результатом використовувати дидактичні можливості комп’ютерних програмних засобів.
  Слід зазначити, що необхідно чітко диференціювати навчально-ігрові програми від власне комп’ютерних ігор. Відомий вчений Л. С. Виготський вважав, що дитяча гра народжується з протиріччя: дитина намагається діяти як дорослий, але не може в силу своїх вікових особливостей, тобто, граючи, вона відпрацьовує ситуації дорослого життя [2]. Крім того, що комп’ютер поєднує в собі можливості телевізора, відеомагнітофона, книги, калькулятора, універсальної іграшки, він здатний імітувати різноманітні ігри, є для дитини партнером, що може реагувати на його дії та запити, яких їй так часто не вистачає.
На нашу думку, комп'ютерні ігри не замінюють, а доповнюють усі традиційні форми ігор і занять, природним шляхом залучають дошкільників до набуття початкових навичок роботи з інформаційними технологіями, до оперування знаковими формами мислення, якщо вони органічно включені у гру...


Для ознайомлення з повним текстом

завантажте файл.

 



СКАЧАТЬ: vpliv-komptyuternih-gor-na-formuvannya-elementv-logchnogo-mislennya-u-dtey-starshogo-doshklnogo-vku.docx [27,34 Kb]
 |  :whitewolf  |   |  2267

Интересное

Меню




Друзі

Архів

Декабрь 2018 (5)
Ноябрь 2018 (36)
Октябрь 2018 (24)
Сентябрь 2018 (12)
Август 2018 (14)
Июнь 2018 (24)

Ми у facebook! Приєднуйтесь!

Ми у facebook! Приєднуйтесь!

Захист прав дитини

*****

*****
Счетчик PR-CY.Rank Яндекс.Метрика